Kramisar ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av bunnyhugs - 26 mars 2012 20:47

I dag har det varit en ganska tuff dag ;)

Vence var sjuk så vi fick inte ha sy-slöjd

Sen så hade jag glömt nycklarna hoss pappa så jag kunde inte komma in, egtersom både pappa och mamma var någon annanstans.

Så jag fick gå in genom balkongen och sitta ute och vänta på att mamma skulle komma hem och öppna.

Och så klart började kaninen skutta runt som en galning :D

Sen skulle jag till stallet. Nick hade ett jättesår på bogen :(

Så jag gav honom alla morötterna ;)

Han blev jätteglad.

Men han verkade inte ha så ont, för när jag rörde lite så tittade han bara rakt fram, la varken öronen bakåt eller började slå med hoven! Goda tecken ;)

Sen gick jag till Silver och Baron, även Silvia och grynet + kask :D

Alla dem var jättemysiga och gosiga ;]

Sen hämtade mamma mig och vi åkte till affären :9

Vi köpte ganska mycket grejer, så det blev tungt när vi skulle bära allt till bilen.

sen kom vi ÄNTLIGEN HEM!

Så, därför bloggar jag så sent :)

// Kraaam



Av bunnyhugs - 25 mars 2012 21:05

Heeej! Japp, snart ska snarkningar höras ;)

Natti natti :D och önska mig lycka till imorgon :)

// Kraaam

Av bunnyhugs - 25 mars 2012 17:30

Nu har jag både varit och handlat med pappa och jag och han har tittat på film :) Nu har jag iaf tid att blogga lite, men jag ska nog mest ändra texten i bloggen :)

// Kraaam

Av bunnyhugs - 24 mars 2012 21:44

God natt bloggen! Ska titta på film som slutar sent så jag kommer inte blogga senare, så ni vet!

Men bye bye :)

// Kraaam

Av bunnyhugs - 24 mars 2012 20:00

alltså, har inget att göra så då får jag väl spela msp? :)

Av bunnyhugs - 24 mars 2012 18:41

Har varit i stallet idag från kl 9 . 30 - 15 . 30 :)

Jätteroligt! Vi lekte häst, satt i caféterian,hade käpphästhoppning (var inte med :()

och skötte om våra skötarhästar :)

Min sköthäst heter Nick :)

Jättesöt!!

Ni ska få se en video lite längre ner i inlägget :)

joo, jag har även laddat ner ett JÄTTEROLIGT spel (och lite svårt) :D

Det heter Hunger games : Girl on fire

Såhär ser appen ut :

Ladda gärna ner!


Nu ska ni få se videon från Käpphästhoppningen. Vår lilla springare heter Tim och hoppar 80 cm :D

Vidoen kmr på måndag :3


// Kraaam


 


Av bunnyhugs - 24 mars 2012 08:02

Vaknade kl 6.54 idag. Har ridning kl 9. 30 så jag måste hinna fixa mig innan.

Sen ska pappa och jag åka buss dit, och det tar ju lite tid så ;)

Väldigt trött... fortfarande ... :)

Jaja,

// Kraaam


 

Av bunnyhugs - 23 mars 2012 22:05

  // Kraaam

Några ord ♥ :

Välkomen hit ♥ Jag älskar dig Linnea :)

Presentation


I't just my simple life.
And my love to animals ... ♥

Omröstning

så, vad tycker du??
 Bloggen e bra
 ok
 dålig du måste förändra några saker ...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Heart Chat Bubble

Ovido - Quiz & Flashcards